måndag 17 augusti 2009

Boktips...

Förra boken som jag köpte "Inred och dekorera ljust och lantligt"
blev jag ju helt såld på...
Älskar böcker som man kan titta i flera tusen gånger och man ser
nya saker varje gång.
Är ju inte för att läsa böcker men älskar att titta på bilder och inspireras.
Min nya bok jag köpt är jag verkligen bokstavligen helt kär i...



"Romantiska Hem & Inspiration i Vitt"
Boken har många sidor,den är tjock och den är otroligt fin att bara ha framme som den är.
Har du inte köpt den...Köp den!
Jag köpte min på Fridas Gård nu är dom nog tyvärr slut för tillfället men
jag tror att det går att förhandsbeställa boken inför nästa order.
Detta är verkligen en bok som jag kommer tillbringa mycket tid under höstens kommande regniga & blåsiga dagar med en kopp te.





Kram från mig!

2 kommentarer:

minjan sa...

Hermine!
Den boken är nog något jag kommer att köpa. Som du säger kan man titta i i sådana böcker tusen gånger och blir lika inspirerad varje gång. Tack för tipset.
Kram

Unknown sa...

Hejsan! Tack vännen för dina ord om vår bok! Blir så överväldigad av den otroligt vackra respons som vi fått!! Kram på dig! /Petra