tisdag 19 maj 2009

underbara burkar...





Jag har verkligen en förkärlek till gamla plåtburkar.
Vet inte riktigt vart det kommer ifrån, men mamma har alltid haft det hemma.
Tyvärr har det väll blivit lite av sen samlargrej, för jag vill ha alla burkar jag ser ;)
Det bästa sättet att hitta fina burkar är ju att gå på loppis, och nu på torsdag ska det vara Stora Loppis-dagen här i Borås, och ja givetvis ska jag dit och kolla om jag kan hitta något gammal burk!
Tradera är väldigt bra också, där finns oftast väldigt mycket burkar. Har hittat en del burkar där, nackdelen är väll att bilderna kan ljuga ibland
och man tror att burken är större än vad den igentligen är.

Nu är jag med i utlottningen på Hemma på Kråkered där hon lottar ut två helt underbara burkar ifrån GreenGate, får hålla tummarna för att jag blir den lyckliga vinnaren =)



Kram så länge!

Inga kommentarer: