måndag 18 maj 2009

"Drömmarnas rum"




När vi inredde vårat sovrum ville jag ha vitaste vitt.
Svårt att få helt vitt, tapeten såg beige ut på rullen men när den kom upp på väggen var den mer ljusgrå.
Men jag blev faktiskt nöjd ändå, grått är ju fint också.
Tycker det är så fint att ha texter på väggen, nu på jobbet har vi fått in både bokstäver i trä och klistermärken med ordspråk.
Så nu är väll sovrummet i stort sett klart, det är bara lite småsaker kvar att greja med, men samtidigt är det roligt att ha småprojekt.

Nu i veckan ska vi i familjen ha en "gastronomisk resa" för mamma och pappa och då ska alla komma hem hit, så jag får väll se vad lägenheten
får för betyg ;)

Kram på er så länge!

1 kommentar:

Gilla Yoga sa...

Jag kan inte tänka mig annat än att vi kommer ge din inredning högsta betyg, kram Syster Yster