onsdag 20 maj 2009

Dukat bord...




Ett snabbt inlägg...
Tänkte visa min lilla dukning jag har gjort här hemma inför i eftermiddag.
Mamma och Pappa fick ju en "gastronomisk resa" av oss barn i julklapp och idag blir den av.
Förrätten börjar hemma hos oss, huvudrätten hos syster yster och efterrätten hemma hos storebror.
Jag avslöjar inte än vad vi ska bjuda på, men blir det godkänt så lovar jag att lägga ut bild och recept!

Nu ska jag iväg på loppis med min trogna loppis-vän, vi får se om jag hittar något roligt!

Kram så Länge!

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Men så vacker dukning - och de där rosorna var ju underbara!

Kram Maud

Sara sa...

Ja visst är rosorna helt underbara! Har bestämt att jag ska ha dom i mina brudbukett när jag gifter mig någon gång i framtiden =)

Anonym sa...

Åh vad fint du har dukat, min duktiga flickunge!
Jag längtar tills ikväll, det vattnas i munnen på mej redan...

Kram från mammsen