onsdag 22 februari 2012

Tripp till Danmark....

Hej svejs allihop!

Hoppas att ni har haft en fin dag.
Här har det regnat HELA dagen...
Lite längre bort här på vägen har en av vattentrummorna täppt igen så bäcken rinner numera över vägen kan man säga =(
Hoppas att det släpper snart...
Men annars tycker jag ju om när vintern tynar bort!
Går åt rätt håll om jag får säga vad jag tycker ;)


Bilden är lite suddig men i morses när jag hämtade tidningen blev jag glatt överraskad av dessa tre små sötnosar som stod och hälsade glatt på mig!
Ska ta ett bättre kort imorn med kameran så får ni se bättre ;)

Annars har jag varit ledig idag och inte gjort så mycket, hjälpt mamma att flyttstäda på deras firma, städat hemma och bakat supersmaskiga bondkakor nu på kvällen.
-------------------------------------------------

På lördag ska vi åka över till Fredrikshamn över dagen =)
Ska bli väldigt mysigt och vi hoppas på bra väder!
Jag & Elin har planerat in lite olika besök på loppisar/antikaffärer som vi kollat upp och givetvis ska jag besöka min favoritbutik i Fredrikshamn som jag var i förra gången vi var där.

Kronen på verket


Tror ni att jag kommer hitta något roligt? ;)
(bilden lånad kronen på verket)


Dom blandar ny inredning och med antik =)
(bilden lånad kronen på verket)


(bilden lånad kronen på verket)

Vi kommer nog att rusa in hit så fort vi kommer av färjan *fniss*
Ja dom andra får ju givetvis följa med oss in i butiken om dom vill men vi kommer nog vara helt tossiga när vi är där inne ;)
Efter att vi gått runt i lite olika affären har vi planerat att åka och hälsa på Roberts pappa som bor i Fredrikshamn.
Sen åker vi hem på kvällen, och vem vet,det kan ju bli en färgglad drink eller två ;)
Kul ska det bli i allafall, jag kommer ju uppdatera er om hur vi hade det.


Ne nu ska jag nog gå och göra mig lite te och sjunka ner i soffan en stund.
Kram på er =)

2 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Så roligt med en tripp till Danmark! Jag kan tro att den butiken lockar;) Köp nu inte föööör mycket hahaha.

Kram Susanne

bakom berget sa...

Åh va kul det låter! Jag hänger med tror jag...:o)
Hoppas ni får det jättemysigt och att du hittar många fina saker där.
Jag har varit i Fredrikshamn en gång för länge sen. Det var så vackert där kommer jag ihåg.
Kram Åsa.