tisdag 21 februari 2012

Härliga vinter/vår...

Hej allihop!
Åhh idag har varit en sån vacker dag!
+4 grader och värmande sol.
Så härligt!!
Jag jobbade halvdag idag och slutade vid 14 så idag var helt ok att jobba halvdag om man säger så ;)
Åkte hem till min vän Hanna och hälsade på henne och hennes underbara lilla Tove som jag inte sett på länge =)
Vi gick till lekplatsen så Tove fick åka lite rutschkana och gunga lite, och hon var mer än nöjd =)
--------------------------------------------

Fick en "liten" present idag på jobbet av Betty & Nicklas =))
Hade verkligen inte behövts och det var ju ingen liten present direkt, men dom tyckte att den skulle passa fint i våran lilla trädgård...
Och det gjorde den-hur fint som helst!
Blir ni nyfikna på vad det var??? ;)


Presenten står jämte forsytiabusken...



...och en bit ifrån ladan....

Haha! ska inte göra er mer nyfikna nu ;)







Visst är den fin?!
Åhh jag blev så glad =))))


När jag var ute och fotade min nya fina staty så fick jag besök i trädgården av två vita fluffiga vänner som ni känner sedan tidigare ;)
Och eftersom det var så fint ljus nu när solen höll på att gå ner passade jag på att fota dom oxå ;)
Och jag vet att jag är lite tjatig om mina små tissar, men det är ju mina bäbisar ;)
Så ni får stå ut med en massa kort på dom *fniss*


Milo spanar lite...


Mattes lilla bäbis =))


Maja tycker att det är ganska ok med snö...


Sötnosan =)


Puss på dig kompis!


Milo däremot är inte lika förtjust i kall och blöt snö ;)


Ser ni att han går i redan upptrampade spår?!
Lilla fjanten ;)


Maja sitter och njuter av solen...


Detta kortet blev så bra tycker jag =)


Är det någon fågel i buskarna kanske??



Ett kort på våran baksida får avsluta dagens inlägg...
Åh fy ni skulle vara veta hur det ser ut under snön efter att vi grävde ner jordvärme i höstas!
Enda fördelen med snön nu kan man säga ;)
Ska visa er sen när all snö smält bort så får ni se vad vi har för "kul" jobb framför oss till våren...


Hoppas att ni alla haft en lika fin dag som jag haft =)
Kramar ifrån mig

Inga kommentarer: