tisdag 10 januari 2012

Rabatt...

Hej allihop!
Åhhh nu har vår/sommar längtan tagit fart ordentligt hos mig!
Fick mail idag ifrån Odla.nu och dom hade superbra priser på nya och gamla fröer =)
Så jag "surfade" in där och ja...det blev ju en hel del som kommer att sås ner i mina land till sommaren ;)
Här får ni se ett litet urval på det jag beställde.

Luktärt & Pionvallmo

Klockranka & Kejsarvinda


Atlasblomma & Blomman För Dagen

Visst är dom fina?!
Åh nu längtar jag så det knakar... ;)

Idag har jag jobbat uppe i klädbutiken (Jutaboden) för vi startade vår REA idag.
Oj oj vad många köpsugna det var =)
Jätteroligt och vi hade så mycket fint på rean så det var många som gjorde riktigt fina köp.
Men ännu finns det mycket fint kvar, så om ni har vägarna förbi Borås så är det väll värt ett besök, om inte annat så kommer det in jätte mycket fint till våren oxå ;)

Hoppas att ni har det bra allihop!
Kramar ifrån mig

3 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Vilka fina blommor du ska odla fram vännen.
Kram Agneta

Mys på Stommen sa...

Ååh, ännu mera fint till din trädgård ! Du får göra såna där små gångar runt överallt till slut, hihi.. Kraamis

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fint du kommer få det i trädgården till sommaren! Visst längtar man dit:)

Kanske skulle komma förbi någon gång och shoppa något fint att ha på mig, var ligger den i Borås någonstans?

Kram Susanne