söndag 15 januari 2012

Bloggtorka...

Hej allihop!
Åh jag vet inte vad jag ska blogga om...
Vi är inte klara i köket så det kan jag inte visa.
Vi har visserligen fått in en annan matta i vardagsrummet så den hade jag ju kunnat visa :)
I fredags satt och och syster yster och kollade igenom alla gamla kort som våran familj tagit genom åren, tror att vi satt i ca 4 timmar- och skrattade :))

Vi har verkligen fotat mycket kort genom åren.

Det är så roligt att ha det kvar-tyvärr är året -97 inte mitt bästa eftersom jag hade extremt kort hår och ser mer ut som en lillebror på alla kort än en lillasyster (hemskt)

Tyvärr delar jag inte med mig av dessa kort då dom är för pinsamma ;)

Kanske en annan gång...*fniss*

Idag får ni se lite blandade bilder-lite tråkigt inlägg idag men jag lovar att återkomma med roligare inlägg ;)

Har en liten, eller ja så liten är den väll inte, men en väldigt rolig och spännande nyhet att berätta men detta kommer senare i nästa vecka, så ni får suga på den karamellen lite ;)






Roserna i köket och "vårbäddat" i sängen ;)



Samma topp men i olika färger- spring Odd Molly

hur fina som helst!

Står på min lista för inköp under våren =)



Hoppas att ni haft en trevlig helg och att ni får tulpaner idag då det är Tulpanens dag =)

Kramar ifrån mig

2 kommentarer:

minjan sa...

Så mysigt med vårkänslan hos er.
Har själv städat ut julen men väntar till efter Thailandssemes-tern med att köpa vårkrukväxter, men en bukett tulpaner får det allt bli..... ljuvligt nu med de första.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Titta på gamla foton är jättekul. Och lyckost som jobbar med OddMolly kläder, fina vårblusar du visar.
Kramar
AnnaMaria