torsdag 2 december 2010

Vinnaren av hästen & närbild...

Hej allihop!
Hur har ni det i kylan???
Jag tycker det är mysigt fast det är så kallt,vi var ju som sagt i göteborg i helgen och det var minst sagt kalla vindar...
Men vi hittade lite mysigt bland allt julstök och allt folk ;)
Kommer att visa lite senare vad jag shoppade.

Vad roligt att ni ändå var en hel del som ville vara med i min tävling om den söta hästen =)
Nu har jag dragit en vinnare och det blev......

*trumvirvel*

Bollan med bloggen En smurfs dagbok
Ett stort grattis till dig!
Maila mig din adress så jag kan skicka den lilla hästen till dig =)

Stort tack till alla er som var med i tävlingen,betyder så mycket att ni allihop besöker min lilla blogg =)
Jag kommer att ha ännu en tävling om ett litet tag och då lottas det ut en liten fin julklapp.
--------------------------------------------------------------------

Ni som läser bloggen vet ju att vi var och kollade på det lilla söta torpet...
Vi har ännu inte hört något ifrån han som äger det och vi är minst 5 st som är intresserade av att få hyra det =/
Så det är bara att stå ut och vänta...
Blir lite nere när man bara går och hoppas i ena stunden och i nästa så inser man att varför skulle just vi få det???
Vill ju bara ha ett svar så man kan gå vidare...
Härom dagen bestämde vi att vi inte skulle prata med eller spekulera hur man skulle kunna inreda osv...
Det gick sådär... vi gick in i en butik som sålde tapeter,vi stod och kollade vilka tapeter som var fina och sen var tapeterna för köket,sovrummet,hallen och vardagsrummet bestämda för torpet....
Ja så bra gick det med att inte tänka på torpet ;)


Härlig uteplats med kvällsol på sommaren....
---------------------------------------------------------------------------

Jag har pyntat lite mer här hemma så nu tänkte jag bjuda på lite bilder på allt fint =)


Söta klockor....


I mitt vitrinskåp...


Beställningar på julkort...


2 ljuset är tänt....


Mormors fina glasskål på fot som jag fått har pyntats med
mossa,hyacinter och en taklök...


Söt taklök och mina mysiga ljushus i fönstret...


Vitrinskåpet har fått en girland utav buxbom...


Hur har ni det där hemma?
Njuter ni av allt pynt eller har ni lite kvar att fixa med?

Hoppas ni får en fortsatt trevlig vecka!
Kramar ifrån mig =)

3 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren. Jag håller tummar och tår för att ni ska få torpet.
Kram Agneta

Unknown sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren och tack för en fin tävling.
Hoppas verkligen ni får torpet.
Kram Ing-Britt

Nilla Q sa...

Grattis till vinnaren,det var en jättefin tävling!

Jag håller tummarna för er, hoppas att det är ni som får torpet!!

Kram Pernilla