fredag 26 november 2010

Adventsmys...

Hej allihop!
Nu kan jag tänka mig att ni allihop håller på att pynta för fullt om ni inte redan är klara ;)
Jag är helt klar nu så det är skönt att bara njuta av allt det fina *lyx*
Imorn ska jag och Elin åka till Göteborg på julmys-runda =)
Vi börjar dagen med julmarknad i Haga,sedan blir det shopping i olika mysiga butiker bl.a ett givet besök på mysiga Grönbergs Interiör.
Sen avslutar vi dagen med att gå på Jul på Liseberg.
Vi hoppas på mycket rolig och mysig shopping, jag kommer givetvis att visa upp här om jag hittade något fint ;)

Här kommer ytterligare lite utav mitt pynt här hemma...


Mitt fina halvmånebord som pappa snickrat =)


Fick ett jättefint kort ifrån Hanna med texten "Lyckans fjäril sätter sig på den som har tid att vänta..."
Så himla fin text som passar bra in på oss =)


Spegel,mjuk-en,ljus och fattigmanssilver....


Söta multiflora-hyacinter =)



Hoppas att ni allihop får en supermysig helg!
Många kramar ifrån mig

4 kommentarer:

Mira sa...

Så vakkert du har pynta!
Hvem trenger kjøpe julemagasiner når ein kan kikke inn til deg?

Koselig torp! Kan se for meg "Emil" komme løpende ut der.

Ønsker deg ei fin adventstid! Klem fra meg.

minjan sa...

Såå fint du har adventspyntat. Åååh jag skulle också villa åka till Gbg och shoppa en hel dag.
Hoppas ni hitar en massa fint och lycka till imorgon med torpet......
kram

Mitt smultronställe sa...

Hej!!

Så fint du gjort..
Fick tag i likadana siffror som du har. Maria han inte plocka fram dom innan de va borta... Sååå fina.

Ha en braer kväll, kram Camilla.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron Sara
Här var det pyntat och fint, hoppas du hade en bra tur till Göteborg. Och Grattis, du har en vinst hos mig.
Stor kram
AnnaMaria