måndag 23 november 2009

Ännu mer adventsmys...



Åh idag har jag satt upp mina fina nya adventsljusstakar!
Dom är så fina som man blir tokig =)
Har även köpt två nya kuddar idag,oxå dom sjukt fina.
Nu kliar det extra mycket i fingrarna när man kommer till jobbet,denna tiden är ju underbar med allt pysslande och allt fint som vi köpt in.
Men man kan ju inte köpa allt...bara nästan ;)
Tycker faktiskt att det är jätte skönt att jag är klar med mitt adventspynt!
Jag ska ju jobba så mycket denna veckan och kommer inte orka när jag kommer hem på kvällen, då är det underbart att komma hem till ett färdig pyntat hem som man bara kan njuta av.


Mysig kudde från Svanefors


En av mina två underbara adventssljusstakar


Här sitter jag gärna och myser i min korgstol med renfällen som värmer.



Kramar från mig!

2 kommentarer:

Dolly sa...

Hej gums!! Ja denna är liiite mer seriös iaf, hahahha. Men jag visste inte att du hade en sån här mysig blogg? Jättefin verkligen va duktig du är! Så fina bilder från er fina lght =) Puss o kram o Haudi från Dolly

Gilla Yoga sa...

Ja, det är så fint så fint hemma hos dig!
Jag ser fram emot att se din gran.

Kram Syster Yster