måndag 31 augusti 2009

mysiga höst...

Oj oj oj vad vi hittade mycket fint på Formex-mässan!
Det ska bli så roligt när vi får alla varor! *längtar*
Här är en liten del av det vi har köpt:
Kuddar, spetsband,fattigmanssilver vasar, ljusstakar, pokalkrukor,madonnor,glögg,mintstänger,änglastrutar,lyktor,julkulor,
adventssiffror,glasklockor m.m m.m m.m m.m
Listan kan göras väldigt lång, men jag tycker att du som läser detta ska titta förbi sen när vi fått in allt mysigt i butiken!

Tyvärr fick man inte ta kort inne på mässan som jag hade hoppats på, men jag har hittat två utav dom saker som jag ska köpa hem till mig själv ;)
Bilderna är tyvärr inte så bra, jag får ta fina kort sen när dessa saker
kommer hem till mig.


En helt ljuvlig ask som jag ska ha smycken i. Den är i gammal silver och rutorna är i fattigmanssilver-helt underbar!!


Har beställt två sånna här adventsljusstakar, dom ser precis ut som
franska kyrkljusstakar som man ser överallt i inredningstidningar.
Blev såå glad när vi hittade dom här! Nu längtar jag till advent ;)


Så nu är det bara att vänta någon månad så kommer det droppa in massa nytt roligt till butiken!

Kram på er!

2 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Mysig ask! Passar perfekt hemma hos dig!

minjan sa...

Skall bli spännande att se alla fina saker sedan. Vilken fin smyckeask! Kram