tisdag 28 juli 2009

Lite blandad kompott...

Just nu står det still här hemma inredningsmässigt...
Håller på lite här och där, men inget är färdigt så att jag kan lägga upp bilder här på bloggen. =)
Men så fort jag är klar så kommer det finnas massa att visa och skriva om!
Har grejat med följande saker:

*Ny sängstomme i sovrummet,takrosett och nya lampor.
*Gjort om i skafferiet så det blir mer ordning och reda.
*Fotovägg i hallen.
*Pappa har byggt en tallrikshylla till mig!
*Tavla med ordspråk

*Försöker få ordning inne i mitt "pyssel-rum"



Har dekorerat om lite i badrummet med mitt nya kakfat.

Har köpt en ny klocka till köket (Fridas Gård)

Kan man ha för mycket fattigmanssilver hemma?

Lilla Märta =)

Vart har sommaren med den härliga varma solen tagit vägen???
Känns som vädret hoppat över sommarvärmen och hösten är tidig iår.
Tycker iofs att hösten är mysig med alla fina färger ute, men sommaren har varit alldeles på tok för kort.
Får väll hoppas att det kommer lite mer värme så man kan få sitta ute och njuta i solen lite grann.

Kramar ifrån mig!

5 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Det ska bli spännande att se bilderna sedan på allt ditt/ert fina hemma. Tycker Robert fortfarande at inredningen är omaskulin???? :)

Kram Syster Yster

Sara sa...

Nja han är faktiskt nöjd, men det är väll mest rosmotiven och det randiga gröna han inte tycker är super duper, men han gillar det allt det ljusa ;)

Anonym sa...

Hej Sara
Det är momo som sänder i luften. Vilka fina saker du har handlat, väntar med spänning på din tallrikhylla. Kan du konkurrera med mamma?

minjan sa...

Det blir spännande att se hur det blir i ert sovrum. Jag har också varit på loppmarknad och shoppat 2 st silverbrickor i modell mindre men likadana som jag ärvt efter min farmor.
Jag kanske kan visa dem på min blogg så småningom. Börjar få lite form på den nu, men det är svårt med mina kunskaper inom fiffigheterna inom data och allt vad det innebär. Kanske behöver din hjälp någon gång.
Kram från Moster
PS småkorna växer!

Sara sa...

Mormor- Det svåra med att konkurera med mamma är väll att hon har det lantliga köket som inte jag har ;).
Men vi får väll se när allt är klart,min blev verkligen jättefin! (duktig snickare)

Mona- Jag får komma ut och visa dig hur du ska göra med inläggen så att du kan skriva lite oxå ;)
Åh dom små kooossorna :) Dom kommer säkert ha vuxit jättemycket när jag ser dom nästa gång.