onsdag 27 maj 2009

Blomsterglädje...

Visst är det härligt ute nu när allt nästan exploderar, syrenerna doftar underbart, lupinerna har börjat blomma för fullt, liljekonvaljerna har börjat titta fram och man ser i trädgårdarna runtomkring att det blir mer
färggrant för varje dag.
Denna tiden på året tycker jag är bäst, man blir så glad när man ser mer och mer blommor och man känner att det blir allt varmare ute- underbart!

Nu på söndag är det ju Mors-Dag, så nu har vi jättemycket att göra på jobbet, mycket förberedande och grejande.
Jag är faktiskt ledig i helgen så jag kan fira min kära mor i lugn och ro =)
Så på lördag är det dags för nytt loppisbesök, får väll se om vi har lika tur denna gången och kan hitta några fynd!
Tänkte visa lite fina blommor som numera bor hemma hos oss.

Denna otroligt mysiga krona fick vi i inflyttningspresent av min familj

Tycker Salvia är en väldigt fin blomma som luktar väldigt gott, tyvärr finns den någon annan här hemma som inte delar samma åsikt =) Men fin färg har den!

Den här rosen kunde jag bara inte motstå! Den är ju bara helt underbar!
Så himla vacker att den nästan känns overklig.
Ska plantera ut den till hösten i mamma och pappas trädgård så får jag hoppas att jag får njuta av den nästa år också.

Försommarkramar ifrån mig!

Inga kommentarer: