onsdag 25 mars 2009

Våren smyger sig sakta fram...



Mina körsbärsblommor här hemma har äntligen börjat att blomma nu!
Tycker att det är härligt när man känner att våren verkligen är på väg, ok att det har snöat lite denna veckan och det ska snöa lite till i helgen, men ändå...den kommer nog snart!






Igår var det väldigt tråkigt väder, snö och kallt så då tillbringade jag största tiden till att sitta inne. Kom på att jag inte hade så mycket påskpynt till mitt påskris som jag ska ta in snart så jag fick vara lite kreativ med min trådslöjd och såhär blev resultatet =)





Nu har äntligen mitt efterlängtade diskställ kommit!

Så nu blir det helt plötsligt ganska roligt att diska, undrar varför ;)
Har funderat ett tag på att inskaffa en diskmaskin, men eftersom köksskåpen knappt räcker till som det är nu så skulle det bli ännu jobbigare att vara tvungen att ta bort ett. Så detta fick bli lösningen-billigare och definitivt snyggare!









1 kommentar:

Gilla Yoga sa...

Vilket fint diskställ! Passar verkligen hemma hos er. Gulligt påskpynt, själv får jag väl virka något och hänga upp antar jag...