tisdag 17 juli 2012

Ny blogg!

Hej allihop!
Nu är det dags för mig att välkomna er in till min nya blogg.
Jag kände att jag inte ville fortsätta skriva på Hemma Hos Pemmel utan starta en ny, eftersom jag börjar på ett nytt kapitel helt.
Lika bra att starta igång en ny blogg då!
Jag kommer att skriva om i princip samma saker som tidigare men med lite mer nöjen ;)
Hoppas att ni följer med mig dit och att ni skriver små söta kommentarer till mig, jag blir så glad av varenda en ;)
Nya bloggen heter Pemmel´s (klicka på namnet så kommer du dit)
Min tävling om brandsläckaren kommer jag att dra en vinnare nu den 31 juli och jag kommer att avslöja vinnaren på båda bloggarna så ni inte missar detta ;)

Kramar ifrån mig =)

3 kommentarer:

minjan sa...

Skall in genast på din nya blogg. Mysigt.
Kram

Ninnis sa...

Hej vännen !

Lycka till med din omstart...<3
Blir att länka nytt...=)

Kram Ninni

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad kul med din nya blogg, ska lägga upp den på min länklista såklart:)

Nu ska jag anmäla mig till din utlottning!

Ha en skön helg!

Kraam Jenny