onsdag 20 juni 2012

Små söta...

Hej allihop!
Skulle skrivit igår egentligen men tiden räcker inte till denna veckan, vet inte riktigt vad det beror på...
Men det är ju snart semester så då kanske det går i ett annat tempo :)
Håller tummarna för bättre väder iallafall för det här funkar ju inte :((
Förra året kom jag ihåg att jag plockade utav mina lila söta blommor dom jag har i ett av mina land och hade i midsommarkransen men dom visar inte ens en gnutta att vara nära på att blomma-väldigt knepigt...
Men till min stora glädje, nu i midsommartider så har vi en liiiten plätt i änden av gräsmattan där det växer prästkragar :))
Tycker att dom är så fina, när dom blommar just nu ;)
Ska plocka in imorn när jag ska duka och göra fint på bordet inför fredag.
Så det bjuder jag er på idag,lite bilder på midsommarblomman nr.1 om jag får välja ;)
Kramar ifrån mig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, härliga bilder! Jag skall oxå plocka in blommor från ängen idag.
Håller tummarna för ett strålande midsommarväder:-)

Kram från mamsen

Ninnis sa...

Vilken lycka...=)

Ha en skön midsommar...<3

Kram Ninni