onsdag 9 maj 2012

Loppistider...

Hej allihop!
Ja nu är det verkligen högtid för alla loppisar =)
I lördags var vi som jag nämnde tidigare i Hjo på Marie´s loppis.
Det var verkligen jätteroligt och det var otroligt mycket folk, så jag kan inte tänk mig annat att Marie och hennes kompanjoner var nöjda med dagen =)
Vi körde en heldag i loppisens tecken och besökte även några andra loppisar, bl.a en av de bästa loppisarna som jag varit på!
Dit ska vi åka igen minsann om någon månad =)

Mycket folk besökte Marie´s loppis =)
  
Vi fick tålmodigt ställa oss i den "lilla" kön när vi kom dit =)

En glad Elin handlade med sig sin efterlängtade provdocka hem
Många ville gärna in i den lilla gårdsbutiken och handla med sig något fint =)




Här har vi hittat till den andra loppisen och jag går och letar efter fynd =)
Vi fick utav snällaste cheferna låna firmabilen så att vi säkert kunde få med alla fynden hem =)

My fyller på med fynd i bilen ;)

Här fanns verkligen allt!! Loppisen ligger vid Forsby Kyrka strax efter Skövde om jag inte minns helt fel ;)

Två andra glada loppis-tjejer =)
Fyndade åt mamma =)

Bra med stor bil då man får plats med mycket fynd!


Jag och My köpte oss varsin stooor zinkbalja när vi svängde av till en "dålig" loppis- min kostade 5 kr och My´s 3 kr! Snacka om FYND =)

Här lastas det av loppis-saker på Stommen...



Ja som ni ser hade vi en väldigt rolig och mysig dag! 
Vi är jättenöjda alla tre med våra fynd som vi gjorde =)
Ska visa er i veckan mer vad jag köpte, nu ska jag sticka iväg in till jobbet.
Imorn är jag ledig och då ska jag få besök av en kompis som jag inte träffat på länge och hennes söta bebis som jag heller inte träffat =)
Hoppas att ni får en mysig dag!
Kramar ifrån mig

4 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

härligt ni ser ut att ha haft det=)
väntar med spänning på mer bilder..
ha det så bra!
Kramar Gabriella

Engelska Villan sa...

Hej lilla Pemmel-lämmel ;)
Gud vilken mysig idé att åka till Maries loppis!! Kuuuul, hade velat vara med!
Hoppas allt är bra med dig och att vi får tillfälle att ses i sommar torts allt...
KRAM Anna

Marie sa...

Hej Sara!

Så roligt att ni kom på loppisen och att ni fyndade lite saker! Var ju helt otroligt mycket folk, jag lovar att vi var mycket nöjda när dagen var slut! Du skulle ha kommit fram och sagt hej, du får göra det nästa gång istället!

Visst är loppisen i Forsby bra, är riktig guldgruva!!!!!

Kram Marie

Ninnis sa...

Hej vännen !!

Vilken mysig dag ni verkar haft och vilka fynd...=)

Ha en skön helg...<3

Kram Ninni