torsdag 5 april 2012

Glad påsk!

Hej allihop!
Ville bara önska er alla en riktigt mysig och go påskhelg =)


Påskriset är framme


Forsytian får komma in och bidra med lite påskfärg...


Pyntlådan har fått lite påsktema ;)


Gult är en färg som är väldigt långt bort för mig, men vid påsk så är det ändå ok.
Och jag tycker så mycket om doften från påskliljor - doftar VÅR =)


Kylan har dock kommit tillbaka, men mina tappra små vänner i landet kämpar på ändå, tulpanerna tittar försiktigt upp trots minusgrader på nätterna...


Likaså mina älskade porslinshyacinter som doftar ljuvligt och står sig väldigt bra när jag tar in dom som snittblomma.

....Sparar det bästa till sist.....


Nu tittar dom äntligen upp!!!
Mina underbart ljuvliga ROSA pärlhyacinter!!
Visst är dom fina?!! =))
Och finare lär dom bli ju mer dom växer.


Som sagt hoppas jag att ni alla får en mysig påsk!
Massor av kramar ifrån mig

5 kommentarer:

bakom berget sa...

En go och glad påsk önskar jag Dig min vän!
Kram från Åsa.

Fröken Grön sa...

Vad fint med en pyntlåda! Rosa pärlhyacint? Det har jag nog inte sett, låter superfint! Glad påsk!

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej.. Kikar in & önskar dej en glad påsk :) Kram Tilda

minjan sa...

Önskar dig också en glad och skön påsk trots snön. Är avis på dina blommor i trädgården. Underbart.
Kram

Nyanser av vitt sa...

Rosa pärlhyacinter...ljuvliga Sara. Ha en fin påskdag.
Kram Agneta