lördag 28 april 2012

Fasters sötnos =)

Hej hej!
Idag har vi varit på kalas för min brorsdotter Felice som fyller 1 år imorn =)
Och jag har knåpat ihop en tårta som passade bra till en söt liten prinsessa...
Jag köper marsipan på Gunillas Tårtkonst på nätet- jättebra bemötande och roligt sortiment med färgad marsipan och det är bra priser =)


Paket-tårta med kanin =)

F som i Felice på ett litet hjärta som kaninen håller i.


   
Felice ville gärna ta kaninen, men hon tyckte att tårtan var ganska god oxå ;)

Sötnosen är lärt sig "baka,baka liten kaka..." =)

Hon fick bl.a söta instrument,pyssel och en docksäng.       

"Hipp hurra" =)


Mumsig smörgåstårta fick vi oxå, så nu behövs det ingen kvällsmat då magen är mätt ;)

Utav oss fick hon en "hopp-ko" men hon var lite rädd för den, så hon får nog vänja sig vid den succesivt ;)

 Hur har ni själva det i helgen??
Jag har inget planerat inför imorn, men vi ska nog åka ut och tömma våran kommande pool som vi ska få hem =)
Så i sommar får vi svalka oss utanför i trädgården och slipper åka till stranden och slåss med allt folk- jag har inget emot att träffa människor, men det är väldigt skönt att få vara för sig själv ;)

Vad tycker ni om nya blogger ni som använder det??
Jag tycker det är jättejobbigt att göra inläggen nu, eller iallafall när man ska fixa till bilderna =(
Hoppas att man vänjer sig snart...

Ha en mysig helg!
Kramar ifrån mig

4 kommentarer:

Anneli sa...

Så söt!
Vilken tårta, jättegullig.

Men smörgåstårtan blev jag ju riktigt sugen på.....

Nya blogger tycker jag är krånglig, fotona hamnar ju lite hur som helst.
Eller också är det jag som inte kan......

Ha en fortsatt fin helg,
Kram Anneli

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Vilken sötnos! Inte lätt när man är lite skakis för kon hihi. En liten fråga bara, jag går och väntar på något i postlådan;) Kommer det snart tror du?

Ha en underbar söndag!

Kram Susanne

Ninnis sa...

Vilken fin tårta...passar perfekt till en liten stinta...=)

Ha det bra...!!!

Kram Ninni

minjan sa...

Ååh, så söt tårta. Passer verkligen till lilla fina sockerbönan F. Gulligt foto i tidningen idag också.
Kram från mostern