måndag 26 mars 2012

Och vinnaren är.....

Hej allihop!
Igår skulle jag ju berättat vem som blev vinnaren i min tävling ;)
Men det blir idag istället och eftersom ni ändå var några stycken som ville vara med så
har jag valt att lotta ut två tröstpriser ;)

Men priserna blir lite av en överraskning, så det får ni reda på när det kommer på posten!
Ni två som har vunnit varsitt tröstpris är:

Malin H
&
Susanne - bloggen Vita Falkens Lantliv
(maila mig era adresser så skickar jag era tröstpriser =)


Och vinnaren av tävling blev....



Jenny - med supermysiga bloggen Hemma på Kråkered
Stort grattis till dig vännen! =)
Maila mig dina uppgifter så får du hem ett finfint halsband.

Tack alla som var med i tävlingen!
Jag kommer nog att ha en tävling snart igen och lotta ut lite armband som jag gjort, men det blir om ett tag ;)

Kramar ifrån mig

7 kommentarer:

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Grattis till Jenny o tack för en fin utlottning :) kram Tilda

Monika O-sson sa...

Gratulerar de lyckliga vinnarna!
Varm vårhälsning från Monika
E-mail: empty_heart@live.se

Nyanser av vitt sa...

Grattis till vinnarna. Kul med samarbete vännen. Men i nästa utlottning tänker jag vara med. Ha en fin dag.
kram Agneta

Jenny sa...

Hej Vännen!
Men ååh vann jag!! Tack vad glad jag blir:)

Jag mailar dig min adress om en stund!

Tjoho!

Ha en bra dag!

Kraam Jenny

Viola sa...

Grattis till alla glada vinnare, ah en fin dag, kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!! Och tack för en trevlig tävling=)

Önskar dig en fin fortsättning på dagen!
Kram,
Regina

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Åhh har jag vunnit tröstpris?! Vad glad jag blir:)))) Och vad spännande!!!! Ska genast maila dig min adress

Kram Susanne