fredag 3 februari 2012

Nya jobbet...

Hej allihop!
Idag har jag varit inne på mitt nya jobb och hälsat på =)
Tänkte dela med mig lite till er hur min arbetsplats kommer att bli fram igenom.
Jag ska då börja jobba i mysigaste butiken av dom alla
Betty´s
Butiken har alltid varit en av mina favoritbutiker så när jag fick erbjudande om att jobba där tvekade jag inte en sekund!
Känns så himla roligt och det känns som jag verkligen hör hemma där =)
Enda pyttelilla nackdelen är väll att jag kommer att vilja ha allt i butiken *fniss*
Jag kommer förmodligen möblera om och fixa hemma efter några dagar i butiken...
Men vad gör det? ;)
Dom "grumliga" bilderna har jag fotat med telefonen
och de andra finare bilderna har jag lånat från Betty´s blogg ;)

Massor av fint =)


Ännu mer fint...



Man går gå flera varv i butiken och njuta av alla godbitar
så man inte missar något ;)


mer fint...


Visst är dom ljuvliga dom små decilitermåtten i porslin?!
Får gärna flytta hem till mig...


Charmiga köksdelen fylld med massor av ögongodis!



Vad tror ni? Kommer jag trivas här? ;)

Hoppas att ni får en fin helg!
Kramar ifrån mig


9 kommentarer:

Viola sa...

Ville titta in för att önska en skön helg i rysskylan, KRAM

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Åh my god! Vilket jobb du har fått:) Jag älskar Bettys!!! Jag är inte där super ofta men lite då och då och man blir ju helt såld!

Då kanske vi syns där en vacker dag:)

Kram Susanne

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vilken mysig arbetsmiljö:)!
Det ser ut att finnas mycket fint där!

Titta gärna in till min ♥tävling!

Stor Kram Annelie ♥

Ninnis sa...

Grattis än en gång...till detta härliga och för plånboken farliga jobb...=)

Ha en skön lördag !

Kram Ninni

Anette sa...

Åhh vilken lyckost du är hi hi kommer nog följa med en hel del hem;)
Ha de så trevligt i helgen.
Kram Anette

Nyanser av vitt sa...

Var i vårt avlånga land ligger denna ljuvliga butik? Vad kul att du har blivit "headhuntad" dit. Grattis vännen
Ha en fin kväll
Kram Agneta

minjan sa...

Du kommer att stortrivas hos Bettys. Förstår oxså att maten var god i Thå. Vi har ingen snö här men tyvårr regnar det just nu på Koh Tao. Åker till Koh Pang Nang i morgon. Kram fr moster med familj i Thailand.

Anonym sa...

Grattis till nya jobbet!! på underbara bettys <3.Jag kommer att som vanligt titta in och gå några varv, fundera och med all säkerhet ha en liten kasse med dv, saker och framförallt en massa ideer. Fin blogg du har :))/Berit

Linda sa...

Måste bara fråga vart dom har köpt in decilitermåtten i porslin? Har sett dom på bild hos en annan bloggare men kan inte hitta dom i någon webshop.

Kram, kram