torsdag 19 januari 2012


Hej allihop!
Idag har jag varit ledig och umgåts med min kära mormor =)
Hennes lilla Alfons skulle kastreras idag så vi var och lämnade honom hos veterinären tidigt i morses.
Och under tiden som vi väntade på att hämta honom åkte vi först till Knalleland och gick runt där och shoppade lite och fikade.
Sen åkte vi in till stan och gick även lite där och shoppade och tittade i butiker.
Jag köpte inget speciellt, en ny dörrmatta som var välbehövligt blev det iallafall.
Och jag hittade uppläggningsfat i en butik som jag blev sååå kär i!
Köpte tyvärr inte dessa, men gav sambon en liten glimt att dom var ju väldigt fina och perfekta sen att ha ute i vårt kommande projekt som vi planerat att dra igång ev. under sommaren.
Närmare bestämt ett sk. uterum som vi även kan sitta i på vintern, med en liten kamin som man kan elda i för att få upp värmen.
Men som sagt detta är inget bestämt utan något vi pratat om att det skulle vara mysigt att ha något mer "rum" som man kan sitta och äta i.
Vi får se ;) man vet aldrig...



Supersöta rosa veronika =) I fina vaser i fattigmanssilver...




Berättade ju om våran lilla ko vi fått in i vardagsrummet
-här ser ni lite hur den ser ut =)


Super söt mini-paula! hur gullig som helst och jag har på nått konstigt vis väldigt tur med dessa sötnosar så jag får hoppas på tur även denna gång. =)


Trött Milo =) Nya numret av Lantliv kom idag! =)))

Hoppas att ni har det bra där ute ;)
Kramar ifrån mig

3 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Ja ibland får man försöka charma dom så dom kommer hem med en liten present;))) Jag ska hålla tummarna för din del!

Kram Susanne

bakom berget sa...

Va spännande att ha ett sånt sommarprojekt! Hoppas vi får följa det när ni drar igång.
Ha en fin helg! Kram Åsa.

Nilla Q sa...

Vad mysigt det ser ut på dina bilder!

Ha en trevlig helg!

Kram Pernilla