tisdag 6 december 2011

Vinter har kommit...

Hej allihop!
Igår kom vinter till våran lilla torp.
Jag gick upp på natten för att gå på toa och märker när jag tittade ut att det var helt vitt!
Äntligen!! Jag är ingen vintermänniska men nu är snön mer än välkommen :))
Så idag får ni se lite bilder jag tog i går morse och idag på morgonen.
Igår skulle jag flytta på pallen i farstun och sätta dit en liten soffa istället. När jag berättade för min käre sambo att jag ville göra om LITE så visade det sig att han oxå var ommöblerings-sugen och detta slutade i att vi gjorde om hela vardagsrummet! Flyttade tv:n, bar ner skrivbord, flyttade soffan och bar upp bänkar. Men det blev faktiskt väldigt bra! Tänkte fota lite imorn så får ni se hur det blev ;)
Imorgon är jag ledig och då ska jag och min svägerska åka till Liseberg och njuta av alla vackra ljus och dricka varm choklad.
Hoppas att allt är bra med er.
Kramar ifrån mig

5 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Vilka vackra bilder på torpet i vinterskrud.
Ha det så mysigt på Liseberg.
Kram Agneta

Drömmar och Verklighet sa...

Underbart med snö :) Tänk att det äntligen ville bli lite vitt.

Hoppas ni får en mysig dag på liseberg!

Trevlig kväll! Anna

Nilla Q sa...

Har ju inte precis längtat efter snö i år (för ovanligheten skull) men det ser ju faktiskt riktigt fint ut...

Ha det bra!

Kram Pernilla

Zinkhjärtat ♥ sa...

Jättevackra vinterbilder!
Här i Strängnäs har vi fått ett tunnt täcke. Hoppas att det får ligga kvar!
Stor Kram Annelie ♥

Nyanser av vitt sa...

Önskar dig en fin tredje adventshelg.
Kram Agneta