fredag 21 oktober 2011

Frostbiten...

Hej allihop!
Åh i morses var det så vackert ute...helt vitt och frostigt!
Jag gillar ju egentligen inte vintern men det innebär mest all snö och slask som blir, det där frostiga och vackra får gärna finnas ;))
Idag blev vi väckta utav att våran hyresvärd tidigt i morses satte igång och började gräva, vi ska nämligen få jordvärme som uppvärmning av huset istället för direkt el som vi har nu.
Det är definitivt en fördel att hyra hus, hur kul är det att lägga så mycket pengar på något så tråkigt?!
Tänk så många loppisar och annat roligt jag kan besöka istället :))
Idag tänkte jag mest bara visa lite bilder, men eftersom jag inte kan skriva kommentarer under bilderna så får ni gissa vad det ska stå under ;)))
Fördelen med att blogga i telefonen är ju att jag kan göra tätare inlägg ;)
Kram på er allihop så länge!

1 kommentar:

minjan sa...

Vilka ljuvliga bilder. Visst är det vackert, både med frost och dimma.... Skall bli kul att se dörrkransen sedan.
kram och ha den bra födelsedag.
Mostern