tisdag 9 augusti 2011

Sommaren närmar sitt slut...



Hej allihop!
Har helt glömt av att uppdatera bloggen,men den sista tiden har jag ju inte direkt varit jätte aktiv här inne...
Jag trodde faktiskt att när vi flyttade till torpet så skulle jag skriva mycket och uppdatera ofta här på bloggen men det blev ju helt tvärtom vad jag trodde...
Kanske är det att jag är ute mer och inte sitter vid datorn lika ofta,eller så är det så att jag inte har något skoj att skriva om eller så är det att jag har slut på inspiration...
Ja vem vet,ska verkligen försöka att uppdatera oftare (säger jag varje gång)!
Idag har jag gått igenom min telefon och lagt in alla bilder på datorn så nu har jag gjort mig ett litet "blogglager" så har jag lite att skriva om iallafall ;)
Har ju som jag nämnt innan börjat jobba igen efter semestern och tanken slog mig att jag aldrig riktigt sagt vad jag jobbar med så detta inlägget tänkte jag visa lite bilder på hur jag har det på jobbet =)


Jag jobbar alltså som florist på Blomsterdesign, otroligt mysig butik som ligger en bit från Borås City, närmare bestämt Trandared.
Här jobbar jag ihop med min bästa kompis Emmelie som förövrigt även är min chef, sen har vi My, Hanna, Johanna och även lilla Maria.
Ett glatt gäng som allihop är runt 25 ;)
Vi har öppet alla dagar-året om! Så vi är kända för att alltid ha öppet när de andra har stängt i stan ;)


Mina kort säljs här =)


Fina ramar...


Vi var bland de första i Sverige att ta in Pip- vi har haft märket i snart 2 år och tycker om hela serien så mycket!


Söta planteringar finns det här...


Och även fina buketter...


Här står jag och jobbar =)
---------------------------------------

Kan ju även göra lite smygreklam för våran granne längre ner i backen och det är Betty´s -väl värt ett besök med charmiga inredningsprylar och super go personal =)
och lite längre upp i backen så finns Brändmarks Blommor-här kan du handla allt till trädgården och lite till.
Så man kan säga att om man åker till Borås och ska handla blommor och inredning så ska man åka till våran "backe" 3 bra butiker som har det mesta som man är ute efter =)

Hoppas att ni kommer och hälsar på i butiken någon gång!
Kramar ifrån mig

3 kommentarer:

Linda sa...

Ja, ni har verkligen mycket fint hos er! Det finns mycket att inspireras av, så det behövs tid för att gå runt och titta.

Kram Syster-yster

Nyckelpigans blogg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jossan sa...

Hej Sara, hoppas att du haft en bra sommar! Kan tänka mig att du grejat en massa i erat lilla torp :)
Tänkte höra med dig ifall du vet om ni har eller kommer få in några fina nyckelskåp nu till hösten?
Kramis Jossan