fredag 10 december 2010

Doftade ljus...


Hej allihop!
Nu sitter jag här bänkad framför tv:n och tittar på Idol-finalen...
Undrar vem som vinner??
Jag har under hela hösten hejat och röstat på Olle, men nu håller jag på Jay,tror jag iaf...Minnah är ju ganska duktig hon oxå ;)
Härligt med fredagsmys, ett glas kallt vin,god mat och chips och massa ljus tända som lyser upp i det kalla vintermörkret...
Nyaste tillskottet i ljusväg här hemma och detta underbara doftljus från Voluspa med doften mandarin/kanel-har du inte testat Voluspa-ljusen tidigare så gör det!
Det blir en otroligt härlig doft som sprider sig i hela rummet, men doftar ändå behagligt.



Såhär ser lite utav resten av lägenheten ut nu när jag har tänt upp massor av ljus =)


(granen framme ja-men den är inte klädd än *fniss*)



Härom dagen vaknade jag vid ca 05.15 utav att ett krash...
Milo hade varit uppe på öppna spisen och tyckt att det var sååå spännande med mina nya stora fattigmanssilver-pokaler...=*(
Det var en mycket arg matte som kravlade yrvaken upp ur sängen med sopborsten i högsta hugg....
*Dumma katt*
Får man säga så???
Ja en utav dom gick iaf sönder men foten klarade sig, så den gjorde jag om lite och kunde använda den som prydnad...
Blev ju ganska gulligt trots allt ;)




-------------------------------------------------
Om ni inte vet vad ni ska köpa i julklapp till mamma/syster eller väninna
så har jag gjort 4 st armband som jag lagt ut på bloggen till försäljning.
Perfekta julklappen!


klicka på Milo&Phy så kommer du till sidan


Hoppas att ni allihop får en trevlig helg!
Många kramar ifrån mig =)

2 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Så fint vännen och vilket bra tips...om man hade systrar alltså :O)
Kramis

HÖNSHUSET sa...

Hejsan!!!

Ett sent men ett stort och varmt tack för de underbara armbanden som jag vann hos dig!!! Blev så glad för dem och har använt dem flitigt!!!

Så juligt och fint hemma hos dig!! O det var ju tur att pokalen kunde användas till något annat efter den lilla olyckan :o)

O gud vilket mysigt torp - jag förstår att du är lycklig över det!!

Ha en fin dag!!

Kramar gunilla