onsdag 23 juni 2010

Midsommar...



Hej allihop!
Visst är det härligt med midsommar?!
All god mat och all glädje av att sommaren
äntligen är här =)
*härligt härligt*
I år ska vi vara ute på My & Jocke´s gård "Stommen" i Marbäck
som ligger utanför Ulricehamn.
Vi är ett glatt gäng som ska fira på deras loge med mat,dryck,
lekar och sång =)
Ska bli jätteskoj!

Har införskaffat mig nytt linne som jag ska ha på mig, åhhh det är så fint =)
Tror i allafall att det blir det, har ett annat alternativ oxå som är väldigt fint så vi får se vilket det blir ;)
Vi har sommar-rea nu uppe i klädbutiken, så då passade jag på norpa en snabbt innan någon annan han före ;)
Och det blev ännu en Odd Molly såklart....



Finaste sjalen som kära syster yster har virkat till mig
passar fint ihop med linnet!


Underbart mönster!



Håller ju på att tjatar om min lilla balkong här hela tiden, men nu har den ändrat sig igen ;)
Vi har verkligen kvälls-sol ända tills den går ner!
Nu är klockan snart halv 10 på kvällen och den är fortfarande högt upp, jag och svägerskan Elin brukar sitta där ute till klockan blir runt
kvart över 11- jätteskönt!
Är så glad över våran lilla balkong, det betyder så mycket, vi har visserligen trädgård här till huset, men det är mycket mysigare att
sitta uppe på våran lummiga balkong ;)



Välkommen ut på balkongen!


Minst sagt överfullt med blommor ;)


Sötaste klätterrosen...


Min lilla ögonsten-olivträdet ihop med slingerkrasse och ett skott av prydnadshallon från mormors stuga =)


Sockersöta smultronblommor....





Hoppas att ni allihop får en underbar midsommar!
Många kramar ifrån mig =)

5 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

När får jag komma till dig och din balkong då? =)
Fint linne, det borde jag få låna någon dag...

Kram Syster Yster

Engelska Villan sa...

Hej Sara!!
Din balkong är ju verkligen to die for! Det ser så mysigt ut alltså.
Vilken superfin sjal oxå. Det mönstret ska jag tigga! Glad midsommar!!
Kram Anna

Anonym sa...

Halkade in på Din blogg via en annan & konstaterar snabbt och enkelt att den är.....


U
N
D
E
R
B
A
R
T

V
A
C
K
E
R

&

I
N
S
P
I
R
E
R
A
N
D
E

Agneta

minjan sa...

Oh, så mysigt ni har på balkongen. Hoppas ni kan njuta många fina kvällar ännu i solnedgången och att vi slipper regnet ett tag.
Vilket vackert linne du köpt och sjalen var ju helt underbar. Hoppas ni hade kul i Marbäck.
Kram från moster

Nilla Q sa...

Hej Sara!

Du måste ha varit jättefin på midsommar - vilket underbart linne! Och vilken lyx att ha en "virk-syster"!!

Förstår att du njuter av din balkong, den ser underbar ut!

Ha en fortsatt skön helg!

Kram Pernilla