lördag 12 juni 2010

Decopage...

Hej svejs!
Idag regnar det och är tråkigt väder...
Och vad passar inte bättre då än lite pyssel??
Tände mitt nyinköpta ljus som från Durance som luktar melon, satte på lite fågelkvitter så var pysslet igång ;)



Jag gillar ju decopage, tycker det är så fint och det finns ju så otroligt mycket fina servetter!
Idag blev mina två "offer" mina vita gummistövlar och min symaskin ;)


Före- enkla vita stövlar








Sött rosa sidenband...


Thadaaa!!!
Färdiga, tur att det regnar idag så jag får användning
av mina stövlar =)




Jag var ju tvungen att använda kvarvarande lim till nånting.....







Nu blir det ännu roligare att sy =)
Ska åka och hämta lite nytt tyg som jag har beställt, jag får väll visa upp vad det blev av tyget senare ;)




Kramar ifrån mig!

8 kommentarer:

Engelska Villan sa...

Hej Sara!
Men guuud vad fint det blev!! Decoupage är superkul. Vilken jättebra idé att sätta rosor på stövlarna! Och symaskinen blev jättesöt ju. Vad fiffig du är :)
Ha en skön helg.
Kramar Anna

Jenny sa...

Hej Sara!
Åh vad fint det blev!! Stövlarna blev ju hur söta som helst:)

Min mamma håller oxå på med decoupage (till skillnad från mig är hon superpysslig;)), och är alltid på jakt efter servetter i olika mönster:)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kraam Jenny

Elsa och Helena sa...

Hej! Så fint du gjort...decoupage verkar vara urkul:) Jag har aldrig provat så därför roligt att få inspiration!

KRAM Helena

Anonym sa...

Hej!
Wow, vad snygga stövlarna blev. Vilken bra idé att göra sin stövlar lite piffigare!
Ha en bra dag!
/Lotta

Gilla Yoga sa...

Du är väl för go... piffar upp lilla grisen på det sättet =) Stövlarna blev hur fina som helst.

Kram Syster Yster

Mjuka sa...

Skojiga stövlar!
Kramen Malin

minjan sa...

Superläckra stövlar. Kan passa kanske när du kommer ut och kollar på våra små kalvar.
Kram från mig

Therese sa...

Underbara stövlar!!! Och jätte inspirerande blogg :-) Kram