fredag 9 april 2010

Vårmys...


Åh nu är det så härligt för nu är våren här!
Idag hade vi 11 grader i skuggan utanför jobbet *härligt*
Nu har jag fixat och gjort fint på balkongen, har inhandlat något extra fint för iår.... Ett kraftigt fint olivträd! =)
Kunde bara inte motstå det när vi fick in det på jobbet...man blir kär i mycket nytt men det gick verkligen inte att strunta i...



Tänkte i år att jag skulle ha en annan färg på min penseér än förra året, men jag blir ju så kär i denna färgen....så ja det fick bli samma färg i år med ;)



Bilderna är blev lite konstiga tyckte jag när jag fotade, men himlen var nästan helt rosa så det kanske hade med det att göra och jag tog utan blixt.





Denna helgen är jag ledig ifrån mitt vanliga jobb i blomsteraffären, men ska jobba lite extra på Jutaboden. Nu har vi fått in massa nytt och fint från bl.a Odd Molly, Braez och Melmelli.
Farligt att jobba i en klädbutik som säljer så mycket fina kläder ;)
Min garderob har under den senaste månaden utökat med 4 Odd Molly-plagg, blir ju lätt såå, det är ju såå fint ;)
Men det är jätte roligt att prova på något annat även om båda jobben har med försäljning att göra.
Här får ni se lite bilder från butiken.







Hoppas att ni får en härlig vårhelg!
Kramar ifrån mig

7 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Tack för din hälsning hos mig:)

Vilka fina bilder både på olivträdet, penseerna och himlen!

Den där Jutaboden måste jag nog ta vägarna om i vår, ser ut att vara en affär heelt i min smak;)

Ha en trevlig helg,

Kram Jenny

Gilla Yoga sa...

Ja du, Jutaboden är onekligen en härlig butik, om än inte lika härlig för plånboken =)
Vad fint du har gjort på balkongen!

Kram Syster Yster

Norregård sa...

Hej!!! Jisses vilket olivträd!!! Och en rosa himmel, jättefina bilder!! Jag skulle inte kunna jobba i den butiken...det skulle inte bli någon lön för mig;o) Bara kläder!! Vem älskar inte Odd Molly??

Kram Kram Malin

Mitt smultronställe sa...

Hej!!

Fint olivträd!! Hade ett en gång...
Och Penseernas färg är ju ljuvlig!!

Hoppas du har en bra lördag!
Kram camilla.

Nilla Q sa...

Hej Vännen!

Vilken härlig butik att jobba i! Förstår att det finns många frestelser...

Vad fint du har på balkongen! Och vilken härlig rosa himmel..!

Hppas du har en underbar helg!

Kram Pernilla

Malin sa...

vad vacker himmel :) var ju nästan ett ögonblick man bara måste fånga,

/ Malin

Lilla Vrån sa...

Hejsan!
Kul att ha hittat din blogg...såg att du hade en tävling och det var då jag hittade din mysiga blogg.
Ha det fint!
Kram/Carina