torsdag 14 januari 2010

Mys i vintermörkret...

Nu är det så mysigt att tända massa ljus när det är så mörkt och kallt ute.
Har gjort om på hyllan vid matsalsbordet, så nu har den fått ett lite mer vårigare utseende =)
Vi har även under en längre tid stört oss på att lampan i hallen, som för övrigt inte passar in alls i stilen här hemma, den är alldeles för stark, inte mysig alls.
Nu har jag löst detta problem med en annan lampa som ger en mer mysigare ljus i hallen =)


Lite finjusteringar längst upp bara sen blir det perfekt =)




Har samlat alla mina ljusstakar ihop.

Mina konstgjorda men underbara pioner ihop med "riktig" poppel.

Söt engelsk pelargon


Vet inte om ni minns förra året bland mina första blogginlägg så hittade jag denna lilla krabaten i mitt fönster...



Imorses hittade jag en liten kompis till honom =),samma fönster.
Tycker nyckelpiggor är så himla söta!

Får nog damma lite hos honom dock... ;)



Kramar ifrån mig!

1 kommentar:

Gilla Yoga sa...

Lilla söta nyckelpiga... tänk att de snart börjar vakna till liv!
Nu längtar jag jättemycket efter vår och värme!

Kram Syster Yster