lördag 19 december 2009

Och vinnaren är...

Det var inte så många som ville vara med i min tävling...men jag ser det mest som en rolig grej ändå =)
Ett stort grattis till.....My som blev lycklig vinnare av mina trådänglar.

För förra måndagen köpte jag hem 5 st rosor som jag har på mitt stora fat på vardagsrummet, såhär såg dom ut i morses-helt otroligt att dom stått sig så länge!



Jag har köpt mig en ny vägglykta till hallen-helt underbar =)


Har köpt denna till mig själv i julklapp iår. Jag skulle vilja ha alla kläder ifrån Odd Molly älskar deras tunnikor-så fiiina!
Har ni vägarna förbi Borås så besök gärna Jutaboden, Anna-Karin har jätte mycket fint från bl.a Odd Molly.



Julkramar ifrån mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej ,
Vart köper man denna underbara lykta du har i hallen den är ju urfin ju ..
/Pernilla

Sandras kitchen sa...

Ja vart köper man lyktan? :)

Sara sa...

Vart e lyktan köpt??