torsdag 2 juli 2009

Läsvärt under lata sommardagar...

Har precis köpt den omtalade boken " Inred och dekorera ljust och lantligt".
Den är verkligen helt underbar, man blir helt sjuk av att titta i den!
Det står massa tips och idéer i den t.ex visar dom hur man bygger en tallrikshylla (nästa projekt för pappsen), hur man syr lapptäcken m.m.
Kan verkligen rekommendera boken- har du den inte KÖP den =)


Har även köpt JeanneArc Living´s senaste magasin.
Helt ljuvliga bilder!
Man blir sjuk även här ;)

Den här typen av böcker/tidningar passar mig helt perfekt!
Jag är väll mer typen som inte läser så mycket utan tittar hellre på bilderna, och man kan ju inte säga annat än att dessa två är proppfyllda av bilder =)

Ska åka iväg och inhandla min efterlängtade hängmatta som jag ska hänga upp någonstans ute i mamma och pappas trädgård- har inte hittat en bra plats än men någonstans borde jag kunna hänga den.
Där tänkte jag att jag skulle sjunka ner med mina böcker och känna lugnet på landsbyggden.

Soliga sommarkramar ifrån mig!

Inga kommentarer: