tisdag 12 maj 2009

En som kan...

Jag är lite dålig på att uppdatera min blogg, men nu har jag tagit lite nya bilder här hemma som jag tänkte kanske kunde inspirera lite.
Dagens inlägg handlar enbart om en som kan...

En som kan allt- förutom att sätta igång tvättmaskinen =)
Denna "en" är den bästa som finns, min underbara pappa!
Som har byggt dessa två grejer till mig!

En soffa till balkongen- som man kan sitta på

En hatt/sko/kläd-hängare till våran otroligt smala hall


Jag säger bara en sak: "Martin Timell- Släng dig i väggen =)"
Min pappa han kan snickra han, blev precis som jag vill ha det.
Och alla som har sett sakerna har kommit med mycket positiv kritik.
Tur för mig att min pappa är så händig och snäll.
Nu blir det många soliga dagar med mys på balkongen!



4 kommentarer:

Engelska Villan sa...

Åh, vad han är duktig, pappa L!! Jag har också en som kan sånt, men han börjar bli gammal och trött :( Lite sorgligt. Men min man är också händig, man får förse sig med det bästa, hihi!
Du kommer verkligen att kunna njuta på den balkongen, och tillsammans med dina vackra blommor och din känsla för vackra saker, så kommer det bli hur bra som helst!!
Kram Anna

Gilla Yoga sa...

Ja, han är fantastisk! Hoppas att min skohylla blir lika bra som dina saker... kram!

Gilla Yoga sa...

Gumman, har du sett kakburkarna hos Julias vita drömmar som går i turkost?
Är inte de något för dig, kram!!!!

Jörgen sa...

"Fint som snus" borde passa som uttryck här!!!